OBCHODTH.cz – Jak jsme dosáhli PNO 5 % a přivedli obrat 2 000 000,- Kč za tři měsíce?

Na jedné z nejznámějších e-commerce událostí roku Czech Online Expo, konající se 27.2.2024 v Praze, se potkal náš tým Srovname.cz s majiteli e-shopu OBCHODTH.CZ, největšího prodejce značky THULE v ČR.

OBCHODTH.cz se specializuje na různá odvětví, jako jsou střešní nosiče, nosiče kol na tažné zařízení, boxy na auto, dětské vozíky za kolo, kočárky, sněhové řetězy, autostany, nosiče lyží a batohy. Na Czech Online Expu hledali vhodného partnera, který by jim pomohl s propagací jejich produktů v dnešním online světě.

Obchodní tým Srovname.cz představil majitelům naše inovativní řešení, využívané metody a způsob naší komunikace. Naše řešení je velmi zaujalo, několik dní po skončení akce Czech Online Expo dobili kredit v hodnotě 40 000 Kč a náš tým se dal ihned do práce.

Jak jsme se dostali na neuvěřitelných 2 000 000,- Kč a PNO 5 % během tří měsíců? To se dozvíte v naší nové případové studii!

 

Proces spolupráce

Historie společnosti Vachta-Kašpar s.r.o. sahá až do roku 1994 a zaměřuje se mimo jiné i na maloobchodní prodej značky THULE. S vlastním e-shopem OBCHODTH.CZ a pobočkami ve čtyřech městech (Plzeň, Praha, Liberec, Strakonice) si tato společnost vybudovala pevné místo na trhu. Přestože měli silnou pozici, narazili na problém při nastavování preferovaných výsledků kampaní.

 

Spuštění kampaní a cílové PNO

E-shop si před spuštěním kampaní nastavil požadované PNO na hodnotu 5 %, což byl velmi ambiciózní cíl a za první měsíc jsme utratili 1600 Kč a dosáhli PNO 27 %. Ačkoliv je při rozjezdu kampaně PNO přirozeně vyšší a je důležité ho nebrat jako konečnou hodnotu, zmíněné PNO bylo vyšší než jsme předpokládali. Dovedlo nás to tedy k myšlence změnit strategii, abychom my i zákazník viděli lepší růst.

 

Změna strategie

Po diskusi se zástupci OBCHODTH.cz jsme navrhli změnu strategie a doporučili e-shopu nastavit PNO na 15 %, aby byla počáteční fáze efektivnější a mohli jsme získat dostatek dat pro následnou optimalizaci. Zástupci e-shopu se rozhodli pro tento odvážný krok a to se jim rozhodně vyplatilo.

Díky této změně strategie jsme dosáhli výborných výsledků jak v krátkodobém, tak dlouhodobém horizontu. Během následujících dvou měsíců jsme měli více prostoru a času testovat a optimalizovat kampaně. Výsledkem bylo dosažení PNO 5 %, což bylo od začátku cílem, a námi vygenerovaný obrat přes 2 000 000 Kč.

 

Význam a ideální hodnota PNO

Jedním z nejčastějších dotazů na začátku spolupráce je: „Jaké PNO si můžu dovolit, abych nebyl ve ztrátě?“ Univerzálně správná hodnota PNO neexistuje, protože záleží na marži jednotlivých e-shopů. Některé e-shopy mohou být spokojeny i s PNO 40 %, pro jiné bude PNO 10 % znamenat ztrátu. V praxi se PNO využívá hlavně při vyhodnocení úspěšnosti konkrétní reklamní kampaně a při rozhodování, jak rozdělit rozpočet mezi více reklamních kampaní.

 

Nejde Vám nasadit konverzní pixel? Pro nás žádný problém!

E-shop měl skrze unikátnost své platformy také problém s nasazením konverzního pixelu, který je pro správné optimalizace kampaní nezbytný. Vzhledem k tomu, že to e-shop s kampaněmi myslel vážně, jak ukázal dobitím kreditu, předali jsme případ našemu specialistovi, který tento problém snadno vyřešil. To pro e-shop znamenalo značnou úsporu času a finančních prostředků.

 

Jak si spolupráci chválí zástupci e-shopu OBCHODTH.cz? Přečtěte si jejich recenzi!

„Pro spolupráci se srovname.cz jsme byli nějaký čas rozhodnuti. Po osobním setkání již ale nebylo na co čekat. Společně se specialistou ze srovname.cz jsme implementovali automatický konverzní pixel, aby se mohly kampaně spustit co nejdříve. Spolupráce nás mile překvapila nejen díky pozitivním výsledkům během krátké doby, ale i flexibilnímu a lidskému přístupu.“

Bc. Šárka Kašparová, OBCHODTH.cz

 

Získejte efektivní marketingový kanál i pro Váš e-shop!

Naše spolupráce s OBCHODTH.cz ukazuje, že i velmi ambiciózních cílů lze dosáhnout, pokud se použije správná strategie a technologie.

Pomůžeme optimalizovat kampaně, dosáhnout efektivního PNO a díky tomu zvýšit Vaše tržby i Vám! Registrujte svůj e-shop prostřednictvím tlačítka níže, nebo nás kontaktujte na e-mail podpora@srovname.cz a zjistěte, jak můžeme zvýšit efektivitu Vašich kampaní.

Registrace e-shopu