Čtvrtina online objednávek díky Srovname.cz: Jak Dezishop rozjel B2C prodeje téměř od nuly

Dezishop.cz je e-shop, který se specializuje na kvalitní dezinfekční a úklidové prostředky. Dosud mířil převážně na firmy – jeho hlavní byznys tvoří B2B segment. Online prodej koncovým zákazníkům byl původně spíše doplňkem – šlo o způsob, jak si mohli stávající zákazníci vytvořit sami novou objednávku.

To se začalo měnit s rostoucím počtem nákupů od „lidí z ulice“ a rozšířením portfolia. Na začátku roku 2025 se e-shop rozhodl vyzkoušet inzerci přes Srovnáme.cz. I bez složité interní digitální strategie se ukázalo, že s dobře nastavenou inzercí a silným partnerem po boku lze doručit viditelné výsledky.

Dnes tvoří objednávky z naší platformy 23,9 % všech B2C objednávek a přivádíme 40 % veškeré návštěvnosti e-shopu.

Online nebyl priorita – teď přináší téměř čtvrtinu objednávek

Na začátku spolupráce Dezishop přiznal, že online marketing zatím příliš neřešil a soustředil se na prodej v rámci B2B segmentu. B2C sloužil hlavně jako doplněk. Hned během prvních měsíců spolupráce jsme však viděli, jak velký prostor pro růst v rámci B2C segmentu existuje.

Díky napojení produktů na katalog Srovnáme.cz a spuštění inzerce přes Google Ads v rámci našeho CSS programu se podařilo rychle nastartovat výkonnostní kampaně i bez předchozích rozsáhlých investic do online marketingu. Postupně jsme e-shopu začali doručovat konzistentní výkon. Dnes tvoří objednávky z naší platformy 23,9 % všech B2C objednávek a přivádíme stabilních 40 % veškeré návštěvnosti.

Jakub Koutný, CEO Dezishop

„Spolupráce se Srovname.cz je pro nás časově naprosto nenáročná. Celý kanál funguje víceméně sám bez potřeby každodenního zásahu našeho týmu. Aktuálně spíš interně řešíme, jak spolupráci dál rozšířit a co udělat pro to, aby přinášela ještě větší výsledky.“

Jakub Koutný, CEO Dezishop


Výsledky, které dávají smysl

V rámci naší spolupráce jsme od ledna do konce června 2025 zaznamenali:

  • 5 421 prokliků
  • 388 objednávek
  • Tržby 699 968 Kč
  • PNO 11,51 % (při klientem stanoveném max. PNO 25 %)

Výsledky eshopu Dezishop.cz na Srovname.cz - case-study

Vývoj prokliků, ceny za proklik a konverzí v období 01–06/2025

Výsledky mluví samy za sebe – efektivní kampaně přes platformu Srovname.cz vedly ke stovkám objednávek z online kampaní, přičemž náklady se držely na méně než polovině povoleného PNO.

 

Důvěra, rychlá reakce a růst

Dezishop si kromě skvělých výsledků pochvaluje rychlou zpětnou vazbu a otevřenou komunikaci. Váží si toho, že máme věci pod kontrolou a na všem domluveném se rychle pracuje.

„Máme velmi rychlý feedback na vše, co se dohodne nebo potřebujeme – a toho si opravdu vážíme.“
Jakub Koutný, CEO Dezishop

Klient vnímá, že kampaně fungují a jejich investice se jim vrací, proto sám iniciativně navyšuje denní limity útrat, což otevírá cestu k dalšímu růstu. 

Díky oboustranné důvěře jsme mohli kampaně vyladit do stavu, kdy efektivně doručují výsledky bez intenzivního zapojení klientova marketingového týmu.

 

Chcete kampaně, které opravdu vydělávají?

Dejte nám důvěru a my vám ukážeme výsledky, na kterých můžete stavět. Pomůžeme vám navrhnout výkonnostní mix, který bude odpovídat vašim možnostem a cílům.

Ozveme se vám a pobavíme se o tom, co můžeme udělat pro váš e-shop.