Dezishop.cz je e-shop, který se specializuje na kvalitní dezinfekční a úklidové prostředky. Dosud mířil převážně na firmy – jeho hlavní byznys tvoří B2B segment. Online prodej koncovým zákazníkům byl původně spíše doplňkem – šlo o způsob, jak si mohli stávající zákazníci vytvořit sami novou objednávku.
To se začalo měnit s rostoucím počtem nákupů od „lidí z ulice“ a rozšířením portfolia. Na začátku roku 2025 se e-shop rozhodl vyzkoušet inzerci přes Srovnáme.cz. I bez složité interní digitální strategie se ukázalo, že s dobře nastavenou inzercí a silným partnerem po boku lze doručit viditelné výsledky.
Dnes tvoří objednávky z naší platformy 23,9 % všech B2C objednávek a přivádíme 40 % veškeré návštěvnosti e-shopu.
Online nebyl priorita – teď přináší téměř čtvrtinu objednávek
Na začátku spolupráce Dezishop přiznal, že online marketing zatím příliš neřešil a soustředil se na prodej v rámci B2B segmentu. B2C sloužil hlavně jako doplněk. Hned během prvních měsíců spolupráce jsme však viděli, jak velký prostor pro růst v rámci B2C segmentu existuje.
Díky napojení produktů na katalog Srovnáme.cz a spuštění inzerce přes Google Ads v rámci našeho CSS programu se podařilo rychle nastartovat výkonnostní kampaně i bez předchozích rozsáhlých investic do online marketingu. Postupně jsme e-shopu začali doručovat konzistentní výkon. Dnes tvoří objednávky z naší platformy 23,9 % všech B2C objednávek a přivádíme stabilních 40 % veškeré návštěvnosti.

„Spolupráce se Srovname.cz je pro nás časově naprosto nenáročná. Celý kanál funguje víceméně sám bez potřeby každodenního zásahu našeho týmu. Aktuálně spíš interně řešíme, jak spolupráci dál rozšířit a co udělat pro to, aby přinášela ještě větší výsledky.“
Jakub Koutný, CEO Dezishop
Výsledky, které dávají smysl
V rámci naší spolupráce jsme od ledna do konce června 2025 zaznamenali:
- 5 421 prokliků
- 388 objednávek
- Tržby 699 968 Kč
- PNO 11,51 % (při klientem stanoveném max. PNO 25 %)

Vývoj prokliků, ceny za proklik a konverzí v období 01–06/2025
Výsledky mluví samy za sebe – efektivní kampaně přes platformu Srovname.cz vedly ke stovkám objednávek z online kampaní, přičemž náklady se držely na méně než polovině povoleného PNO.
Důvěra, rychlá reakce a růst
Dezishop si kromě skvělých výsledků pochvaluje rychlou zpětnou vazbu a otevřenou komunikaci. Váží si toho, že máme věci pod kontrolou a na všem domluveném se rychle pracuje.
„Máme velmi rychlý feedback na vše, co se dohodne nebo potřebujeme – a toho si opravdu vážíme.“
Jakub Koutný, CEO Dezishop
Klient vnímá, že kampaně fungují a jejich investice se jim vrací, proto sám iniciativně navyšuje denní limity útrat, což otevírá cestu k dalšímu růstu.
Díky oboustranné důvěře jsme mohli kampaně vyladit do stavu, kdy efektivně doručují výsledky bez intenzivního zapojení klientova marketingového týmu.
Chcete kampaně, které opravdu vydělávají?
Dejte nám důvěru a my vám ukážeme výsledky, na kterých můžete stavět. Pomůžeme vám navrhnout výkonnostní mix, který bude odpovídat vašim možnostem a cílům.
Ozveme se vám a pobavíme se o tom, co můžeme udělat pro váš e-shop.
