Případová studie CZC.cz aneb jak jsme navýšili obrat o 57 %?

CZC.cz je známý český e-shop s počítači a elektronikou. Díky kampaním na Srovnáme.cz a aktivaci konverzního pixelu se firmě za čtvrtý kvartál 2021 podařilo ve srovnání se stejným obdobím roku 2020 zvýšit obrat o 57 %. Konverzní poměr kampaní za kvartál vzrostl o 15 %.

Přečtěte si, jak jsme díky aktivaci pixelu vylepšili nastavení kampaní a pomohli CZC.cz k nárůstu objednávek, a tím i k větším ziskům a silnějšímu postavení na trhu.

Úspěšné a ziskové kampaně díky konverznímu pixelu

Konverzní pixel si mohou aktivovat zdarma všichni uživatelé Srovname.cz a vylepšit výkon svých kampaní. Krátký HTML kód se jednoduše umístí na stránky e-shopu, kde sbírá data o konverzích a výkonu kampaní. Po alespoň dvou týdnech od nasazení pixelu a 50 uskutečněných objednávkách zefektivníme na základě těchto dat řazení a propagaci produktů, a tím zlepšíme i konverze i PNO.

To znamená, že například nebudeme zobrazovat produkty, které nepřináší vaší firmě žádné zisky. Na přední příčky v zobrazování vybereme ty produkty, které mají nejvíce prokliků a největší šanci na dokončení objednávky na vašem e-shopu.

CZC case study

Aktivace pixelu umožní:

  • Cílený remarketing
  • Vyhodnocování trendových dat
  • Automatickou filtraci spamu a robotů

Jak jsme pixel nasadili na e-shop CZC.cz?

CZC.cz patří mezi naše významné klienty. V internetovém srovnávači Srovnáme.cz si otevřeli účet už v září 2008 a spolupráce probíhá bezmála 14 let. Mezi prvními klienty vyzkoušeli také náš nový konverzní pixel. V létě 2021 jsme ho nasadili na e-shop, kde začal okamžitě sbírat data o konverzích. První měsíc po aktivaci je pixel v tzv. učícím módu. To znamená, že sbírá potřebná data k provedení optimalizace. Prvním monitorovacím obdobím byl proto 4. kvartál 2021.

Sledovali jsme výkon kampaní, počet konverzí a jejich vliv na obrat firmy. Výsledky jsme porovnali se stejným obdobím roku 2020. Konverzní poměr kampaní vzrostl o 15 %, což se promítlo také do obratu firmy. Kvartální nárůst obratu o 57 % všechny příjemně překvapil, protože rok 2020 byl v e-commerce výjimečným díky pandemii koronaviru a uzavřeným kamenným prodejnám. E-shopům se tak dařilo více než jiné roky. Přesto se nám díky optimalizaci kampaní podařilo nárůst z roku 2020 výrazně překonat.

Nově optimalizaci rozšiřujeme o ROAS (Return On Ad Spends). Návratnost prostředků investovaných do reklam je jedním z nejdůležitějších ukazatelů výkonnosti kampaní. Díky optimalizaci ROAS mohou být kampaně ještě výkonnější a přinášet vám větší zisky. ROAS nám umožní získat lepší přehledy o tom, co vede ke konverzi a jaké příjmy tyto konverze generují. Snadno můžeme vypočítat, kolik vám vydělá 1 koruna investovaná do kampaně.

CZC case study

Kampaně bez konverzního pixelu versus kampaně s pixelem

 

Bez konverzního pixelu dokážeme zjistit, kolik návštěvníků na e-shop přivádíme. Ale nevíme, kolik z nich dokončí na e-shopu konverzi. Optimalizace kampaní je v tomto případě složitá, protože nám chybí relevantní data. Nevíme, které produkty zákazníci na vašem e-shopu nejvíce nakupují a nedokážeme kampaň přesně a efektivně zacílit tak, aby maximalizovala vaše zisky.

Je to podobné, jako byste chtěli péct svůj oblíbený chléb, ale věděli pouze to, že do chleba patří mouka, voda a sůl. Pokud nevíte, jakou mouku máte použít, v jakém množství, ten nejlepší chléb zkrátka neupečete. Chybí vám totiž důležité informace, abyste byli ve svém snažení úspěšní.

Aktivací konverzního pixelu získáme veškeré údaje potřebné pro optimalizaci kampaně – hodnotu konverze, informace o nejprodávanějších produktech i čas provedení nákupu.Díky tomu můžeme zacílit na konkrétní produkty tak, aby vaše kampaně byly úspěšné a začaly ještě více vydělávat.

Aktivujte pixel jednoduše na pár kliknutí

Využijte své kampaně na Srovname.cz na maximum a nechte je vydělávat stejně jako e-shop CZC.cz. Konverzní pixel je nejjednodušší cesta, jak bezplatně vylepšit výsledky kampaní a zvýšit obrat vaší firmy. Aktivujete si ho na pár kliknutí ve své administraci.

Aby optimalizace kampaně na základě dat z konverzního pixelu fungovala správně, je potřeba poskytnout systému dostatek dat. Pro ideální výsledky doporučujeme investici alespoň 20.000 Kč měsíčně. V opačném případě bude optimalizace fungovat také, nicméně s nižší efektivitou.

CZC case study