FAQ po registraci: na co se nás často ptáte?

Rady a návody Komentář

Rady a návody
FAQ 2 nejčastější otázky

Dnes jsem zaplatil kredit, ale své produkty pořád nemůžu najít. Co to znamená?

Chápeme, že už se nemůžete dočkat, až vaše produkty zákazníci uvidí. Musíme vás však požádat o chvilku strpení, data z XML feedu se totiž aktualizují každý den po půlnoci. Po zaplacení kreditu se tedy produkty zobrazí do druhého dne.

Počkal jsem do dalšího dne, ale produkty pořád nevidím. Jak mám postupovat?

Vaše produkty se již určitě zobrazují ve fulltextovém vyhledávání. Pak je potřeba spárovat produktové karty a produkty vašeho e-shopu. Jak na to? Jednoduše doplňte EAN kódy produktů do feedu. Pokud jste již EAN kódy doplnili a ke spárování stále nedošlo, obraťte se na svého obchodníka nebo napište přímo nám (obchod@srovname.cz).

Jak nastavím cenu za klik?

Jde to udělat dvěma způsoby:

  1. buďto se přihlaste do svého účtu a na záložce „nastavení cen za proklik“ stanovte ceny za proklik po kategoriích,
  2. nebo v XML feedu pomocí tagu <TOLL> u každého produktu

Chtěl bych získat z vašeho portálu více zákazníků. Jak na to?

Upravte ceny za proklik, 70 % všech prokliků je z prvních tří pozic. Protože jsou však všechny e-shopy na produktové kartě seřazeny podle ceny za proklik, vyplatí se biddování například na pátou pozici. Jak to celé funguje, ukazuje tabulka níže. Pokud se váš e-shop zobrazuje na horší než sedmé pozici, pro zákazníky jste neviditelní.

Pozice Počet prokliků v %
top 3 70,17 %
top 5 84,22 %
top 7 93,20 %


NÁŠ TIP:
Chcete, aby vás návštěvníci viděli? Nejvíce vám pomůže, pokud se vejdete do páté pozice. Dobrá volba jsou také pozice na šestém a sedmém místě. Rozdíl v počtu kliků mezi sedmou a osmou pozicí je totiž obrovský.  Zároveň zkontrolujte, zda do feedu dáváte všechny požadované produkty a jestli obsahuje důležité položky jako je EAN, Categorytext, Manufacturer nebo Delivery date.

Proč se u mých produktů nezobrazuje cena za dopravu?

Cena za dopravu se stahuje z XML feedu. Zkontrolujte si v popisu formátu XML, zda ji máte správně nastavenou.

Jak můžu nastavit měření konverzí?

Připravili jsme pro vás tuto stránku, kde se dočtete všechno, co potřebujete o měření konverzí vědět. Identifikační klíč vašeho e-shopu se zobrazí po přihlášení. Chcete o vaší kampani získat důležité informace a lépe ji optimalizovat? Pak doporučujeme nastavit kompletní implementaci.

PNO je příliš vysoké. Co s tím?

Zkontrolujte si, zda váš XML feed obsahuje tagy pro dobu dodání a cenu za dopravu. Ty totiž významně ovlivňují kvalitu konverzí. Poté si ověřte, zda tyto tagy uvádí správné informace. Může se totiž stát, že ve feedu zmiňujete dopravu zdarma, na e-shopu ji však nemáte. Zákazník tak pravděpodobně nákup nedokončí a PNO se vám zvýší. Pokud potřebujete poradit s lepším nastavením kampaně, obraťte se na vašeho obchodníka nebo se nám ozvěte na obchod@srovname.cz.

Chtěl bych o sobě dát zákazníkům vědět a zviditelnit se. Dokážete mi s tím pomoct?

Náš tým vám rád pomůže s B2C e-mailingem nebo se zviditelněním vaší značky na bannerových pozicích. Stačí, když nám dáte vědět na obchod@srovname.cz. Ozveme se vám zpátky a společně probereme, co by vám vyhovovalo nejvíce.

Chcete se nás ještě na něco zeptat? Anebo nám jen popřát hezký den? Pak nám napište do komentářů nebo na obchod@srovname.cz.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *