Jak využíváme AI pro vylepšení vašich konverzí

Pokrok a inovace jsou klíčové složky, které formují svět podnikání. A právě tak je tomu i u nás ve firmě Srovnáme.cz, kde jsme si vzali za své motto: „work smarter, not harder“. Jak? S pomocí ChatGPT, velkého jazykového modelu vyvinutého společností OpenAI. Před nástupem umělé inteligence jsme museli vykonávat mnoho úkolů ručně. Ale pak přišel boom s ChatGPT a my jsme se rozhodli tento nástroj vyzkoušet. 

Co je ChatGPT a jak ho využíváme?

V podstatě se jedná o nástroj, se kterým si vlastně chatujete a posíláte zprávy. Vy položíte otázku a ChatGPT na základě získaných informací odpoví, jak nejlépe umí. Takový pomocník na dálku, který vám za pár vteřin zpracuje jednotlivé úkony.

SEO a popisky produktů

Na Srovnáme.cz momentálně využíváme ChatGPT k tvorbě popisků k produktům a jednotlivým kategoriím. Na našem webu najdete více než 4 miliony produktů z 10 tisíc e-shopů a 16 základních kategorií s 206 podkategoriemi. ChatGPT nám pomáhá vytvářet krátké a relevantní popisky pro jednotlivé kategorie a filtry. Ale aby se tohoto úkolu zhostil, museli jsme ho nejprve vytrénovat pomocí dostatečného množství dat a správné formulace promptů a proměnných. Mít správné popisky je velmi důležité pro SEO našich stránek. To zvyšuje relevantnost zákazníků a zvyšuje tak konverzi pro objednávky u vašich e-shopů. Díky tomu je pak pro vás cena za objednávku nižší.

Užitečné texty

ChatGPT nám také umožňuje vytvářet texty pro různé účely, jako jsou podpůrné články a další užitečné informace pro vás a vaše zákazníky. To, co by našemu týmu zabralo spoustu času, můžeme udělat i v třetinové i kratší době. A nezůstváme jen u textů.

 

S přichodem nových technologií, jako je ChatGPT, je důležité se nebojíme pokroku a využívat všechny přístupné nástroje pro rozvoj našeho podnikání. Věříme, že využití ChatGPT a jiných jazykových modelů přispěje k dalšímu rozvoji našeho webu a zlepší zážitek našich zákazníků při nakupování. Nicméně, je důležité chápat tuto technologii jako nástroj, který podporuje a zlepšuje lidskou práci a rozhodování, nikoliv jako náhradu za lidskou interakci a kreativitu.