Velký oříšek pro většinu e-shopů – jak nastartovat tržby o desítky až stovky procent s nižším marketingovým rozpočtem? Pojďme si ukázat jeden ze stovky příběhů na Srovname prokazující skvělý úspěch za pouhých 6 měsíců. Jaké byly konverze, cílové PNO a další? Detailní případová studie Potapníček.cz může být více než motivující.
Potápníček.cz e-shop s přípravky k hubení škůdců
- kategorie: menší / střední e-shop
- spuštění: leden 2023
- sledované období: 1.1-30.6.2023
Jaké byly představy e-shopu?
E-shop očekával od Srovnáme výrazné zvýšení míry konverzí a udržení nízkého CPC. Potápníček se na začátku spolupráce rozhodl pro dobití nižšího kreditu s postupnou úpravou dle získaných výsledků. Vyhodnocení datových výstupů probíhalo v krátkých, týdenních intervalech.
Souhrn výsledků dle zadání
Od začátku spolupráce jsme drželi stabilně rostoucí obrat e-shopu. Vysoká míra konverzí a velmi příznivé náklady vedly k rozhodnutí Potápníčka postupně navyšovat investovanou částku do kreditů. To nám umožnilo nadále zvyšovat množství nových objednávek a dosáhnout výrazného růstu celkového obratu e-shopu.
Case-study Potápníčka ukazuje, že nemusíte začínat s vysokým marketingovým rozpočtem. Je možné začít s nižší investicí a postupně navyšovat dle naměřených výsledků.
Recenze od Potápníček.cz
Na začátku roku, jsme se rozhodli pro dobití 10 tis. částky na Srovname.cz. Přineslo nám to výrazně větší množství návštěv a objednávek. Další měsíce jsme navyšovali kredit čerpání, jelikož nás množství generovaných konverzí mile překvapilo. Implementace automatického konverzního pixelu pomohla k bezstarostnému provozu, což je také velké plus. Se Srovname.cz máme ve výsledku opravdu pozitivní zkušenost.
Zdravíme z e-shopu potapnicek.cz
Skvělých výsledků můžete dosáhnout i vy. Nemáte účet na Srovnáme?