900.000 Kč nových tržeb. Případová studie e-shopu Potápníček.cz

Velký oříšek pro většinu e-shopů – jak nastartovat tržby o desítky až stovky procent s nižším marketingovým rozpočtem? Pojďme si ukázat jeden ze stovky příběhů na Srovname prokazující skvělý úspěch za pouhých 6 měsíců. Jaké byly konverze, cílové PNO a další? Detailní případová studie Potapníček.cz může být více než motivující.

Potápníček.cz  e-shop s přípravky k hubení škůdců

  • kategorie: menší / střední e-shop
  • spuštění: leden 2023
  • sledované období: 1.1-30.6.2023

Jaké byly představy e-shopu?

E-shop očekával od Srovnáme výrazné zvýšení míry konverzí a udržení nízkého CPC. Potápníček se na začátku spolupráce rozhodl pro dobití nižšího kreditu s postupnou úpravou dle získaných výsledků. Vyhodnocení datových výstupů probíhalo v krátkých, týdenních intervalech.

Souhrn výsledků dle zadání

Od začátku spolupráce jsme drželi stabilně rostoucí obrat e-shopu. Vysoká míra konverzí a velmi příznivé náklady vedly k rozhodnutí Potápníčka postupně navyšovat investovanou částku do kreditů. To nám umožnilo nadále zvyšovat množství nových objednávek a dosáhnout výrazného růstu celkového obratu e-shopu.

Case-study Potápníčka ukazuje, že nemusíte začínat s vysokým marketingovým rozpočtem. Je možné začít s nižší investicí a postupně navyšovat dle naměřených výsledků.

Případová studie Potápníček

 

Recenze od Potápníček.cz

Na začátku roku, jsme se rozhodli pro dobití 10 tis. částky na Srovname.cz. Přineslo nám to výrazně větší množství návštěv a objednávek. Další měsíce jsme navyšovali kredit čerpání, jelikož nás množství generovaných konverzí mile překvapilo. Implementace automatického konverzního pixelu pomohla k bezstarostnému provozu, což je také velké plus. Se Srovname.cz máme ve výsledku opravdu pozitivní zkušenost.

Zdravíme z e-shopu potapnicek.cz

 

Skvělých výsledků můžete dosáhnout i vy. Nemáte účet na Srovnáme?

Chci vyzkoušet