Microsoft Ads jako nová příležitost pro e-shopy

Inzertní kanál Microsoft Ads nabízí zajímavou cestou k novým zákazníkům pro navýšení zisků. Jednou z hlavních výhod je nejen možnost využití nového marketingového kanálu, ale také menší konkurence ve srovnání s Google Ads, jaké jsou další výhody?


Microsoft Ads rozšiřuje rozsáhlou partnerskou síť Srovnáme.cz, která se stala prvním technologickým partnerem v Česku. Vzniká tak větší prostor pro inzerci formou PPC reklamy.

Microsoft Advertising logo

7 důvodů, proč využít Microsoft Ads

 

 1) Druhý největší vyhledávač v Evropě

“Celosvětově je druhým největším vyhledávačem s 9,05 % desktopového vyhledávání v březnu 2023.”

2) Nezanedbatelný podíl v ČR

“V České republice má desktop vyhledávání v Bingu podíl 8,36 %.”

3) Technologické inovace

“Bing má menší podíl na trhu oproti Google, ale snaží se získat větší podíl prostřednictvím technologických inovací jako je integrace ChatGPT do vyhledávání.”

4) Inzerce propojená s dalšími partnerskými weby

“Microsoft Ads vydává inzeráty v rámci Microsoft ad network, včetně Bing, Yahoo, Ecosia, MSN, DuckDuckGo a AOL.”

5) Expanze může být jednodušší 

“V České republice mají alternativní vyhledávače méně uživatelů. Inzerce přes Microsoft Ads by ale neměla být opomenuta, už vůbec ne při expanzi.”

6) Nižší CPC, vyšší úspěšnost inzerce 

“Microsoft Ads může poskytovat nižší CPC a v určitých segmentech i vyšší úspěšnost inzerce ve srovnání s Google Ads.”

7) Jiná demografie, jiné možnosti cílení

“Google Ads obvykle dosahuje širšího publika, zatímco Bing obvykle dosahuje na starší publikum s vyšším vzděláním a vyššími příjmy.”

 

 Chcete z jednoho rozhraní inzerovat své produkty na několika platformách, aniž byste museli reklamy sami vytvářet a spravovat?

Registrace e-shopů