Albi: 2500+ objednávek měsíčně pro největšího prodejce deskových her díky Srovname.cz

Je léto roku 2022 a v pražské centrále Albi, největšího českého vydavatelství deskových her, přáníček a dárkových předmětů, se rodí nová spolupráce. Značka, kterou znají nejen v Česku, ale i dalších evropských trzích, potřebuje posunout své marketingové kampaně na další úroveň. Spolupráce se Srovnáme.cz, třetím největším a nejrychleji rostoucím srovnávačem v Česku, se jeví jako ideální řešení

Jak se ukázalo, tato spolupráce přinesla ovoce a pomohla Albi dosáhnout vynikajících výsledků. Přečtěte si, jak jsme to dokázali.

 

Kdo je Albi?

Albi je české vydavatelství založené v roce 1993. Specializuje se na deskové hry, přáníčka, diáře, bytové doplňky a další dárkové předměty. Společnost má hlavní sídlo v Praze a pobočky na Slovensku a v Polsku. Albi bylo v roce 2019 označeno týdeníkem Euro za největšího prodejce her, přání a dárkových předmětů v Česku. V roce 2018 společnost překročila obrat miliardy korun.

 

Příběh a počátek spolupráce

Albi je u nás registrováno od poloviny roku 2022 a od té doby průběžně optimalizujeme jejich kampaně díky nové technologii vyvinuté novými majiteli, kteří vlastní Srovnáme od roku 2021. Společně jsme nastavili strategii, která postupně zlepšovala výsledky, a to zejména v ohledu na PNO (Podíl nákladů na obratu).

 

Značka se světovým potenciálem

Před začátkem spolupráce mělo Albi skvělou pozici na trhu, ale stále vidělo potenciál pro další růst, zejména v online marketingu. Obrovský potenciál jsme viděli i my, a to nejen na domácím trhu, ale v budoucnu i v zahraničí. Plácli jsme si a pustili se do práce.

 

Náš přístup

Při spolupráci s Albi jsme zvolili několik klíčových kroků, abychom dosáhli co nejlepších výsledků:

  1. Umístění produktů v srovnávači
    • Zajistili jsme nejlepší možné napárování produktů Albi v našem srovnávači, aby dosáhly maximální viditelnosti a atraktivity pro potenciální zákazníky.
  2. Propagace v partnerské síti
    • Produkty Albi jsme propagovali i v rámci naší partnerské sítě, která zahrnuje platformy Google a Microsoft Shopping.
    • Tím jsme zajistili, že produkty byly viditelné nejen na našem srovnávači, ale i na dalších významných online nákupních platformách.
  3. Optimalizace kampaní
    • Zaměřili jsme se na zvýšení tržeb a dosažení efektivního PNO. Díky našim optimalizačním technikám a efektivní správě kampaní jsme Albi ušetřili čas na jejich administraci a maximalizovali efektivitu reklamních kampaní.
  4. Technologická Inovace
    • Naše technologie se v prvních týdnech spolupráce učila specifikám produktů a chování zákazníků.
    • Po této úvodní fázi technologie ve spolupráci s našimi PPC specialisty začala doručovat velmi efektivní výsledky, které přispěly k lepší výkonnosti kampaní.

Díky těmto krokům jsme zajistili, že kampaně Albi byly co nejefektivnější a přinesly výborné výsledky jak v krátkodobém, tak dlouhodobém horizontu.

 

Cíle spolupráce

Na první měsíce spolupráce jsme si nastavili tři hlavní cíle:

  • Při škálování českého trhu dosáhnout nižšího PNO, než 10 %.
  • Postupně PNO optimalizovat a zlepšovat i do budoucna.
  • Vybudovat ze Srovnáme silný a efektivní marketingový kanál, který doplní stávající mix.

 

Výsledky a Výstupy

Naše spolupráce s Albi přinesla zajímavé výstupy a výrazné zlepšení v několika klíčových oblastech:

  • Geografické rozložení: Nejvyšší tržby přicházejí z Prahy, následované Jihomoravským a Středočeským krajem.

  • Meziroční srovnání (Listopad-Prosinec 2022 vs 2023): Dosáhli jsme zlepšení PNO o 40%, a to konkrétně z původní hodnoty 11,3 % na hodnotu 6,7 %.

  • Podíl mobilních zařízení: 65 % tržeb pochází z mobilních zařízení.

  • Silné dny v týdnu: Nejvyšší tržby zaznamenáváme v neděli.
  • Kategorie s nejlepšími výsledky: Zboží pro děti a hry se ukázaly jako nejúspěšnější kategorie.

 

 

Vyjádření E-Commerce Manažera Albi

„Celkově hodnotíme přínos spolupráce se Srovnáme.cz velmi pozitivně. Dosáhli jsme spolu velice efektivního PNO, včetně skvělého posunu mezi lety 2022 a 2023. Díky jejich inovativnímu přístupu a technologickému řešení se z něj stal silný a efektivní marketingový kanál, který doplní stávající mix.“

Podle odpovědí zástupce Albi si společnost samotná spolupráci velmi chválí a oceňuje zejména naše inovativní přístupy k optimalizaci kampaní.

 

Zvyšte efektivitu svých kampaní i Vašemu e-shopu

Rádi budeme efektivním marketingovým kanálem i pro váš e-shop! Registrujte svůj e-shop prostřednictvím tlačítka níže, nebo nás kontaktujte na e-mail podpora@srovname.cz a zjistěte, jak můžeme zvýšit efektivitu vašich kampaní.

Registrace e-shopu